1. lokakuuta 2012

HIII!

Nuka tuli hetki sitten istumaan mun viereen ja katseli silmät pyöreinä mun kanssa BB:tä. Siiä se istui ihan jonkun puoli minuuttia kunnes taas muisti, että "ainiin, munhan piti pelätä tota tyyppi tossa", ja lähti mnemään :D
Mä en uskaltanu ees hengittää, saati sitten päätä että näkisin sen kunnolla. Mun teki mieli kiljua ja napata se syliin. Ei pikkuiselle erehtymisestään mitään traumoja kyllä jäänyt. Kävi syömäss ja suostui heti sen jäälkeen leikkimään.  Naava saa paljon kaipaamaansa omaa aikaa Nukan leikkiessä mun kanssa ja nyt Naava lepäilee tyytyväisen näköisenä keittiön pöydän päältä. Ihanaa, kun  sekään ei enää reagoi mitenkään mun huitomiseen vaan katselee touhua ihan rauhallisena.

Nuka leikkii jo ihan tosissaan, potkii narun päässä olevaa lankatolloa ja kierii sen kanssa pitkin lattiaa! Vähän väliä se kyllä tajuaa että se olin minä joka siltä lelua heittelee, mutta ei liiemmin leikkiään lopeta. Katsoo vaan pitkään ja jatka sitten taas leikkiä.

Äsken Nuka juoksi aivan vahingossa lelun perässä ihan mun viereen :D REppana pellästy ihan hirveesti, mutta eipä oo näemmä meidän leikki vielä ohi.

Joten hyät yöt, me Nukan kanssa leikitään Naavan tarkkaillessa silmät kiinni :D Kauniita unia kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti